Zwolle

De projectleden van Werk voor Elkaar-Zwolle deden onderzoek naar de inzet van sociale media door het MKB-Zwolle. Wat bleek. Anno 2012 wist het merendeel van de bedrijven de online platformen nog niet of niet voldoende te benutten. Daarop organiseerde project Zwolle een grootschalig seminar over dit onderwerp, in samenwerking met een aantal deskundigen in sociale media.

Seminar
Groei met Social Media

Gastsprekers
Jos Veldwijk, social media specialist
Frank Westerink, accountmanager van  Aegolius ICT Kenniscentrum

Locatie
Nieuwe Buitensociëteit Zwolle

In het voorjaar hebben de projectleden deelgenomen aan People’s Business Zwolle en Business Vakdagen Hardenberg.

Freek Aberson: ‘Aan welke zaken hebben werkgevers behoeften waaraan wij kunnen voldoen? En wat kunnen wij voor werkgevers organiseren? Dat zijn de lastige vragen die onze projectgroep zich heeft gesteld. Werkgevers hebben volle agenda’s. En we willen ze als mens ontmoeten en niet als een zielige werkzoekende. Daar sloten de beurzen prima op aan. Zo ook het seminar dat in samenwerking met deskundige partijen op poten is gezet.’

Project Zwolle is mede mogelijk gemaakt dankzij Aegolius ICT-Kenniscentrum, VeldMerk Social Media, Regardz/Nieuwe Buitensociëteit, Onderneemkracht, PBN Music & Events, Styling & Matching, The WE Company, WM Veenstra Druk-Print-Sign, Start Foundation en VSBfonds.

 

 

Vergelijkbare artikelen